Klachtenregeling

Bij Hypnotherapie de Aandacht ("wij," "ons," of "onze") streven wij naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid. Mocht u echter onverhoopt een klacht hebben over onze diensten, dan willen wij dat graag zo spoedig mogelijk weten zodat wij kunnen proberen het probleem op te lossen.

Hoe kunt u een klacht indienen

U kunt uw klacht schriftelijk indienen door een e-mail te sturen (zie Contact). Vermeld hierbij duidelijk uw naam, contactgegevens en een gedetailleerde beschrijving van de klacht.

Onze belofte

Wij zullen uw klacht serieus nemen en zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 weken reageren op uw klacht. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht, waarin staat wie uw klacht zal behandelen en binnen welke termijn u een reactie kunt verwachten. Wij zullen ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en zullen indien nodig corrigerende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Geschillenbeslechting

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT) voor verdere behandeling van uw klacht. Dit is een externe geschillencommissie voor eventuele verdere behandeling van uw klacht. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen of klachten naar tevredenheid op te lossen. U kunt op ons rekenen om uw klacht serieus te nemen en onze diensten te verbeteren waar dat nodig is.

CAT profielfoto

Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie: gatgeschillen.nl

Contact

Voor het indienen van klachten kunt u contact opnemen via .

Laatst bijgewerkt: 2024-02-08 (yyyy-mm-dd).